Sporty @ Facebook Sporty @ Instagram

Esittelyssä Jerry Ossi

19.05.2016 09:16

Hei, olen Jerry Ossi, yksi Sportyn päävalmentajista. Omaa alaani on salitreeni ja ravinto. Valmennan kaikenkuntoisia, aloittelevasta salillakävijästä kilpaileviin fitness- ja kehonrakennusharrastajiin. Itselläni on vankka kokemus lihasharjoittelusta sekä ravinnosta.

Oma aktiivinen kilpailu-urani on kestänyt jo 17 vuotta (1998-2015). Kaikkiaan olen kilpaillut 28:ssa eri kehonrakennuskilpailussa, joista ensimmäiset 22 oli amatöörikisoja ja viimeisimmät 6 pro-kisoja.

Itselleni on aivan yhtä palkitsevaa valmentaa henkilöä, joka on motivoitunut pudottamaan painoa kuin innokasta fitness- tai kehonrakennuskilpailijaa. Parasta valmentajan työssäni on saada valmennettava onnistumaan mahdollisimman hyvin tavoitteessaan. Onnistuupa hän sitten pudottamaan painoa vaikka 15 kiloa tai saavuttamaan toivomansa sijoituksen SM-kilpailussa. Parhaita onnistumisia valmentajan työssäni on ollut asiakkaan 35 kilon painon pudotus ja taas kilpailevista olen pystynyt valmentamaan aivan aloittelevia kipailijoita SM-kilpailun mitalikolmikkoon. Joitakin jopa aivan Suomen mestariksikin asti.

Tuossapa hieman pohjatietoa siitä, kuka olen ja mitä tulen tekemään Sportylla :) Tänne blogiin minun on tarkoitus kirjoittaa viikottain kuulumisia ja laitella myös treenivinkkejä ja liittää niihin aika-ajoin videoitakin.

Itselläni päälaji on ollut jo viimeiset 20 vuotta kehonrakennus, mutta silti harrastelen mahdollisuuksien mukaan muutakin liikuntaa. Jalkapallo on ollut lähellä sydäntäni pikkupojasta asti. Tuleekin käytyä 12-vuotiaan poikani kanssa potkimassa palloa aina kun se vaan on mahdollista. Täytyisi kyllä muistaa näin talven jäljiltä aloitella varovasti laji, josta on ollut muutaman kuukauden tauko. Tänä keväänä en ollut riittävän varovainen ja siitä seurauksena onnistuin yhdellä kovalla potkulla palloon saamaan repeämiä nelipäisen reisilihaksen keskiosaan koko pituudelta. Ortopedin tarkastettua ultraäänikuvat, tuomiona oli kolmen viikon lepo reidelle. Se lepo tuli kärsittyä jo kaksi viikkoa sitten ja olen aloittanut reiden kuntoutuksen. Aloitin kuntouttamisen kevyesti venyttelemällä ja pienillä vastuksilla treenaamalla. Viime perjantaina oli jo kolmas treeni reisille ja kyllähän tuota pystyi jo sellaisella 70-75% teholla kuormittamaan eli aivan hyvällä mallilla alkaa olla. Kannattaa tosiaan muistaa aina loukkaantumisten jälkeen aloittaa maltilla ja varata aikaa, niin pääsee hyvään tulokseen, eikä ainakaan tule heti mitään uusia loukkaantumisia.

Tsemppiä vaan kaikille treeneihin! Viikon päästä kirjoittelen taas jotain muuta tänne :)

- Jerry -

Katso Jerryn vinkit ojentatreeniin hänen Facebook-sivultaan >>


Rekisteröidy asiakkaaksi ilmaiseksi